یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
کد خبر: 1179991
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با نمایندۀ اردکان در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات مستاجرین موقوفات دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این نشست حجت الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف استان یزد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اوقاف در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی، خواستار رهنمودهای لازم در خصوص رفع مشکلات برخی از مستاجرین و اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های سازمان شد.

گفتنی است این نشست پیرو پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات مستاجرین موقوفات در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی در این دیدار با بیان اینکه یزد یک استان موقوفه محور است، اظهار داشت: در این راستا اقدامات جدیدی شکل گرفته، به‌طوری که در آینده‌ای نزدیک برخی از موقوفات توسط امنا اداره خواهند شد.

مصطفی پوردهقان نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز درایت و پیگیری مشکلات مردم توسط حجت الاسلام و المسلمین خاموشی و اهتمام ویژه نسبت به احیای موقوفات را قابل تقدیر خواند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha